Wheel Sorter principiu di funziunamentu è vantaghji

Wheel Sorter principiu di funziunamentu è vantaghji

Viste: 33 viste

Steerable Wheel Sorter usa parechji setti di roti rotanti indipendenti chì disposti nantu à ogni deviatore in turnu chì riduce a distanza trà i prudutti.Un spaziu suffirenziu assicura chì a stazione di trasferimentu hà abbastanza tempu per furnisce u produttu in a pusizione di inclinazione di guida à a diritta, a manca o bilateralmente.Wheel Sorter cambia a direzzione di u trasportu per induzione.Pò sorte un grande volume di merchenzie cù una veloce veloce.Avà lasciate chì APOLLO ti sparte i vantaghji di u trituratore di rota in dettagli.

2022051663087885

Principiu di travagliu di u trituratore di rota:

1. Wheel Sorter hè cumpostu principarmenti di roti, cuntrolli di steering synchronous, dispusitivu di trasmissione è quadru.Durante u funziunamentu, secondu l'istruzzioni è l'identificazione di l'infurmazioni datu da u sistema di gestione, u cuntrollu di a direzzione cambia a direzzione di marcia di e roti chì ponu realizà a classificazione di e merchenzie nantu à i lati di manca è di diritta, è poi trasferisce a merce à u trasportatore di deviazione.

2. A superficia di a rota adopra a struttura di gomma o di poliuretane coperta, l'urdinamentu di sterzamentu evita in modu efficace i danni à a superficia di e merchenzie, a classificazione rapida, precisa, senza impattu nantu à e merchenzie.

3. Pò esse appiicata à a classificazione di merchenzie fragili.Ampiamente utilizatu in ogni tipu di centru di distribuzione logistica, ogni tipu di scatuli, sacchetti, pallets, buttigli, libri, pacchetti, prudutti elettronici, etc.

2022051663237477

Vantaggi di Wheel Sorter:

1. A velocità di classificazione hè assai migliurata, i materiali ponu esse ordinati continuamente in un grande voluminu per un gran numaru di funziunamentu automaticu in a linea di assemblea.Wheel Sorter ùn hè micca limitatu da u clima, u tempu è i fatturi fisichi umani.

2. U tassu d'errore di classificazione di u sorter di rota dipende principalmente da u mecanismu di input di u signale di sorter, chì hè dipende da a fiducia è a precisione di u sistema di acquisizione di l'infurmazioni.Se l'ingaghjamentu manuale di u teclatu o a ricunniscenza di a lingua hè utilizata, a rata di errore hè più di 3%.Ma s'è l'usu di l'input di scanning di codice à barre, u tassu d'errore hè solu unu in un milione, salvu chì u codice à barre stessu hè sbagliatu, altrimenti ùn andrà micca sbagliatu, per quessa, u sorter di rota hè largamente utilizatu.A tecnulugia di codice à barre identifica i materiali.

3. U sorter di rota riduce assai u travagliu, u funziunamentu di sorte hè basicamente automatizatu, unu di i scopi di stabilisce un sorter di rota hè di riduce u numeru di persunale.Reduce l'intensità di u travagliu di u persunale è migliurà l'efficienza di l'operazioni.U sorter di roti pò minimizzà u numeru di persunale, funziunamentu funziunamentu senza equipaggiu.

2022051663435801

Tempu di pubblicazione: 28-ottobre-2020